Published: 02.09.2014
Děkan Fakulty restaurování Univerzity Pardubice vypisuje v souladu s ustanovením § 77 zákona č. 111/1998 Sb. a Řádem výběrového řízení Univerzity Pardubice výběrové řízení na obsazení míst akademických pracovníků/pracovnic:
Ateliér restaurování a konzervace kamene a souvisejících materiálů:
1 místo vedoucího ateliéru - doc., OA nebo A
1 místo odborného asistenta
1 místo asistenta
Ateliér restaurování uměleckých děl na papíru a souvisejících materiálech:
1 místo vedoucího ateliéru - doc., OA, nebo A,
1 místo asistenta
Katedra humanitních věd:
1 místo docenta - částečný pracovní úvazek
Ateliér restaurování nástěnné malby a sgrafita:
2 místa asistentů, částečný pracovní úvazek, z toho 1 místo jako zástup za MD
Ateliér restaurování papíru, knižní vazby a dokumentů:
1 místo asistenta
Uchazeči na pozice vedoucích ateliérů, kteří dosud nejsou akademickými pracovníky FR, se současně přihlásí na místo doc., OA nebo A (podle plnění kvalifikačních požadavků).
Nástup: na místa pro Ateliér restaurování nástěnné malby a sgrafita od 1. ledna 2015
na místa pro ostatní pracoviště od 1. října 2014, příp. dle dohody
Pracoviště: Fakulta restaurování, Litomyšl
Mzdové zařazení: podle vnitřního mzdového předpisu Univerzity Pardubice
Kvalifikační požadavky na místa akademických pracovníků: na místo docenta habilitace v oboru, na místo odb. asistenta akademický titul Ph.D., Dr. nebo vědecká hodnost CSc., na místo asistenta ukončené VŠ (MgA., Mgr. nebo Ing.) a předpoklady k zahájení doktorského studia. Na místa vedoucích ateliérů též požadujeme organizační schopnosti, předpoklady pro koncepční a řídící práci, zkušenosti s pedagogickým působením na vysoké škole a znalost světového jazyka. Praxe ve vedení pracovního týmu vítána.
K přihlášce doložte strukturovaný profesní životopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání, o akademických titulech či vědeckých hodnostech, přehled dosavadní pedagogické, vědecké, umělecké a publikační činnosti a případně doklad o povolení k restaurování. Na místa vedoucích ateliérů a kateder též stručný návrh koncepce rozvoje ateliéru a katedry s touto obsahovou náplní: personální zajištění, pedagogická &#...